16 Augusti 2011

Har nyss klivit upp för idag, pappa var snäll och släppte ut Annie imorse då han jobbar. Min säng var alldeles för skön för att kliva upp ur idag, i kväll måste jag lägga mig tidigt då jag ska upp fem i morgon. Det känns mindre bra om jag ska vara ärlig, men så är det.
Hade tänkt träna på diagonaler och försöka få till en liten ökning (min och Annies svaghet kan man faktiskt säga.) men då har det regnat nu på morgonen och då vågar man inte riktigt rida på åkern då det blir lätt halt. Så det blir mot ridhuset ikväll tillsammans med Annika! I morgon är det sista dagen för att rida innan tävlingarna, det blir vännäs på fredag och Sandgärdan på söndag. Känns både nervöst och väldigt kul!
.
I helgen var vi och tittade på ett stall i Vännäs som såg jätte bra ut, perfekt för Annie. Så från och med i slutet på augusti/början på september så kommer hon få följa med mig till vännäs. Känns svårt att komma in på ett nytt ställe när man varit på samma klubb i drygt elva år, men ibland måste man söka förändring helt enkelt. Jag tror det blir otroligt bra i slutändan. Tur att jag ska till vännäs och tävla i helgen så man får se sig runt, sen hoppas jag på att få träffa Hanna där så man får lite guidening och kanske träffa lite nytt folk/tränare. Så att så ser allt ut, allt känns jätte bra.
Det nya stallet jag och Annie ska förflytta oss till. :)

Kommentarer
Postat av: ina

Riktigt fint stall! vars är det? :)

2011-08-16 @ 12:25:13
URL: http://iinahholmgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0